Tuesday, April 17, 2012

အဘိဓါန် မန် <=> အၚ်္ဂလိက်


အဘိဓါန် မန် <=> အၚ်္ဂလိက် သွက် Online ဝွံ ပ္ဍဲတ္ၚဲသၞာံတၟိ 2012 ဏအ်ကၠောန်တုဲဒှ်အာရ။ အဘိဓါန်ဝွံ နူမအရေဝ်အၚ်္ဂလိက် ဂၠာဲမအရေဝ်မန်၊ နူမအရေဝ်မန် ဂၠာဲမအရေဝ်အၚ်္ဂလိက် သီုၜါသာ်မာန်ရ။ ကာလပိုဲတက်စုတ် မအရေဝ်အၚ်္ဂလိက်မ္ဂး ဍေံထ္ၜးကဵု အဓိပ္ပဲါမန်တုဲ ကာလပိုဲတက်စုတ်ကဵုဍေံမလိက်မန်မ္ဂး ဍေံထ္ၜးကဵုအဓိပ္ပဲါအၚ်္ဂလိက်ရ။ အဘိဓါန်ဏံဝွံ ဟိုတ်နူသုၚ်စောဲလဝ်မလိက် Unicode တုဲ သွက်စက်ကောန်ပျူတာ ညးဟဂွံစုတ်လဝ် Keyboard သွက်ဂွံတက်မလိက် Unicode ဏီတအ် ကာလဂၠာဲမအရေဝ်မန်မ္ဂး သွက်ဂွံတက်မာန်ဂှ် စုတ်လဝ်ကဵုသီု English, UniMon, Mon Keyboard ပိဂကူရ၊ Keyboard ဇကုမခံၚ်တဲဂှ် ရုဲကေတ်တုဲ တက်အာလိက်တံဂှ်ဗွဲမပြေပြံၚ်မာန်ရ။ ကာလဂၠာဲမလိက်မ္ဂး တက်စုတ်မလိက်တုဲ ဟွံဒးခဍံက် Enter ပုဟ်၊ သွက်ဍေံဂွံထ္ၜးကဵုအဓိပ္ပဲါမာန်ဂှ် တက်စုတ်မလိက်တုဲမ္ဂး ဒးမၚ်ကဵုဗၞတ်လလံညိညရ၊ အက္ခရ်ကၠာအိုတ်မွဲမဟေၚ် ဒးမၚ်လအ်ညိတုဲ အက္ခရ်ဂှ်ပၠန်ယဝ်ခါရဆက်ဂၠာဲအာမ္ဂး ဍေံထ္ၜးကဵုဗွဲမပြဟ်ပြေဟ်မာန်ရ၊ ဇၟာပ်ပ်လှာဲအက္ခဝ်တၟိမွဲမွဲမ္ဂး ဒးမၚ်လအ်ညိရ။

ကျောဝ်ဗဵုစမ်ရံၚ် အဘိဓါန် မန်<=>အၚ်္ဂလိက် ဂှ် ဒၞာဲဏံ ညိ။

0 comments:

Post a Comment